نیک‌شاد

وبلاگ اختصاصی سیاوش اکبریان

نیک‌شاد

وبلاگ اختصاصی سیاوش اکبریان

نیک‌شاد، نامی ابداعی است که از دو آی دیِ مسنجرِ یاهو در سال‌های دور، گرفته شده که امروز به نوعی، شاید نام مستعارم هم شده باشد. وبلاگ نویسی رو ابتدا در پرشین بلاگ در سال 83 آغاز کردم و از آذر 83، در بلاگفا با نشانی "شاد باشید.بلاگفا.کام" ، ادامه دادم. از سال 90 در نشانی "نیکشاد.بلاگفا.کام" به نوشتن ادامه دادم که بعد از مشکلات اخیرِ بلاگفا، به " بیان" آمدم. اینجا هم قرار بر این دارم که از موسیقی و شعر و داستان و از این دست، بنویسم.

شاید یه اتفاق ِ ساده‌ست!

يكشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۲:۲۴ ق.ظ

شاید اتفاقی باشه اینکه شعری بنویسم در  سال1386 و بعد در 1392، ترانه‌ای بشنوم بر همان وزن و کم و بیش همان واژه‌ها و البته تکرار ِ عینا یک بند.


هبوط


ز من چو دور می شوی،به خود هبوط می کنم

کمــــــــی کنار میروم،فقط سکــــوت می کنم

چگونه کهربا شدی!چگونه کـــــــــــاه بوده ام!

 کنــون سقوط کرده ام؟غبـــــار راه بوده ام؟

تو از گـــــــروه آشنا من از قبیلـــــه ستــم

 رها ز پیش می‌شوم،به سمت توبه می‌روم

پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۸۶

                          پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۸۶





                                                      ثبت همین شعر در سایت شعر نو

                                    

 و ترانه‌ی منسوب به آقای احسان علیخانی 

  • ۹۲/۰۷/۱۴
  • سیاوش اکبریان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی